sobota, 19 czerwca 2010
Czy UTK i PLK dobijają lokalną kolej?
Na skutek nowej interpretacji przepisów opartych na podstawie „Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 26 lutego 1996 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych z drogami publicznymi i ich usytuowania”, spółka PLK S.A. – w wyniku zalecenia UTK – wprowadzi do przyszłego rocznego rozkładu jazdy 2010/2011 szereg kontrowersyjnych zmian w zakresie zwolnień stałych (WOS) w obrębie przejazdów niestrzeżonych oraz w pobliżu takich przejazdów. Zachęcam do przyłączenia się do dyskusji.
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=10646
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Na ile ta informacja o interpretacji rozporządzenia jest prawdziwa nie wiem , ale dopóki jeszcze dość daleko do wprowadzenia tej zmiany warto byłoby rozważyć jakąś interwencję w tej sprawie. Rozporządzenie , którego interpretacja jest tak niekorzystna zostało podjęte w roku 1996 , a mamy rok 2010.Minęło więc 14 lat i czas podróży odgrywa większą rolę niż dawniej.U kogo interweniować moim zdaniem? Premier , Minister Infrastruktury , Posłowie i Senatorowie , organizacje przedsiębiorców ;np PKPP Lewiatan , Kongregacja Przemysłowo Handlowa , BCC. Ci sami adresaci także względem interwencji w sprawie nieczynnych w ruchu pasażerskim , czy wręcz martwych linii kolejowych. Nadto nie zapominajmy o Przewozach Regionalnych , PKP IC i Kolejach Mazowieckich , by przypominać im o ich zadaniu , właśnie w związku tym rozporządzeniem i na rzecz reaktywacji kolejnych martwych pasażersko linii.
OdpowiedzUsuńLokalne władze walczą...Marszałek woj. Opolskiego które najbardziej ucierpi na tej zmianie również walczy, zobaczymy co z tego wyniknie, jeśli faktycznie tak się stanie będzie to skandal!
OdpowiedzUsuńJak wiadomo walka z BETONEM jest dość trudna ale bądźmy dobrej myśli!