171 połączeń w dobrej cenie to propozycja dla korzystających z pociągów REGIO. Na dłuższych trasach, w porównaniu z konkurencją, można zaoszczędzić nawet kilkanaście złotych, mimo zmian w taryfie interREGIO. Niezmiennie atrakcyjnie pozostają specjalne oferty dla często korzystających jednocześnie z podróży dalekich i bliskich.
Do 171 tras wzrośnie liczba „Połączeń w dobrej cenie”. Opłaty są konkurencyjne wobec taryf stosowanych przez innych przewoźników. Obniżone ceny (3 zł za bilet normalny) pojawią się w województwie śląskim na odcinkach: Żywiec – Pawel Wielka (obecnie 5 zł) i Bielsko-Biała – Kozy. Na Podlasiu z 10 zł do 6 zł zostanie obniżona cena biletu na pociąg z Białegostoku do Moniek, dzięki czemu przejazd koleją będzie i tańszy, i szybszy od transportu samochodowego (pociąg REGIO trasę tę pokonuje w 44 minuty, podczas gdy autobus PKS potrzebuje aż 60 minut). Nowe ceny zaczną obowiązywać od 1 października 2010 r.
Również w październiku nastąpi niewielka korekta taryfy interREGIO. Mimo zmiany cen (średnio o 2,50 zł), przejazd dalekobieżnymi pociągami Przewozów Regionalnych nadal będzie o wiele tańszy od połączeń innych przewoźników kolejowych. Np. bilet normalny na 2 klasę pociągu interREGIO z Krakowa do Poznania lub z Wrocławia do Warszawy będzie kosztował 45 zł, tj. o 11 zł mniej niż na 2 klasę pociągu TLK w tej samej relacji. Na najbardziej popularnych trasach korekta cen wyniesie tylko 2 zł: Warszawa – Kraków / Poznań z 40 zł do 42 zł, Kraków – Wrocław z 37 zł do 39 zł i Warszawa – Łódź z 23 zł do 25 zł.
Zmianie taryfy towarzyszy poprawa oferty interREGIO. Najbardziej widoczna jest w pociągach jeżdżących pod marką REGIOekspres wyróżniających się nowoczesnym taborem. Wśród wielu udogodnień największy entuzjazm pasażerów budzą: klimatyzacja i dostęp do internetu. Przewoźnik nieustannie pracuje nad rozwojem usług dostępnych w segmencie interREGIO. Po uruchomieniu internetowego systemu sprzedaży biletów przyszedł czas na usługi gastronomiczne. W coraz większej liczbie pociągów IR można spotkać przewoźny minibar z gorącymi i chłodnymi napojami oraz z przekąskami. To nie wszystko. W składzie pociągu IR „Mazowsze” kursującego między Poznaniem a Warszawą pojawił się specjalny wagon barowy oferujący zestawy śniadaniowe (oprócz świeżych kanapek jest też jajecznica lub kiełbasa z rusztu) i obiadowe (np. tradycyjny schabowy). Wprowadzenie tego typu usług planowane jest także na innych trasach dalekobieżnych.
Zmiana obejmie zaledwie kilkadziesiąt pociągów interREGIO i REGIOekspres spośród 3100 połączeń Przewozów Regionalnych. Korekta nie dotyczy biletów na pociągi REGIO, biletów okresowych według taryfy interREGIO, ani biletów promocyjnych popularnych wśród amatorów częstych podróży. Trzydniowy REGIOkarnet ważny na wszystkie rodzaje pociągów PR (REGIO, interREGIO i REGIOekspres), a także na pociągi Kolei Dolnośląskich i Arriva RP nadal będzie kosztował tylko 79 zł. Dzięki temu już za 26 zł w ciągu jednego dnia można udać się na wycieczkę lub w podróż służbową tam i z powrotem, np. z Warszawy, Łodzi, czy Wrocławia do Krakowa i w tej samej cenie pociągiem podmiejskim do Wieliczki lub Oświęcimia. Podobnie jest z weekendowym Biletem turystycznym za 60 zł.
Do 171 tras wzrośnie liczba „Połączeń w dobrej cenie”. Opłaty są konkurencyjne wobec taryf stosowanych przez innych przewoźników. Obniżone ceny (3 zł za bilet normalny) pojawią się w województwie śląskim na odcinkach: Żywiec – Pawel Wielka (obecnie 5 zł) i Bielsko-Biała – Kozy. Na Podlasiu z 10 zł do 6 zł zostanie obniżona cena biletu na pociąg z Białegostoku do Moniek, dzięki czemu przejazd koleją będzie i tańszy, i szybszy od transportu samochodowego (pociąg REGIO trasę tę pokonuje w 44 minuty, podczas gdy autobus PKS potrzebuje aż 60 minut). Nowe ceny zaczną obowiązywać od 1 października 2010 r.
Również w październiku nastąpi niewielka korekta taryfy interREGIO. Mimo zmiany cen (średnio o 2,50 zł), przejazd dalekobieżnymi pociągami Przewozów Regionalnych nadal będzie o wiele tańszy od połączeń innych przewoźników kolejowych. Np. bilet normalny na 2 klasę pociągu interREGIO z Krakowa do Poznania lub z Wrocławia do Warszawy będzie kosztował 45 zł, tj. o 11 zł mniej niż na 2 klasę pociągu TLK w tej samej relacji. Na najbardziej popularnych trasach korekta cen wyniesie tylko 2 zł: Warszawa – Kraków / Poznań z 40 zł do 42 zł, Kraków – Wrocław z 37 zł do 39 zł i Warszawa – Łódź z 23 zł do 25 zł.
Zmianie taryfy towarzyszy poprawa oferty interREGIO. Najbardziej widoczna jest w pociągach jeżdżących pod marką REGIOekspres wyróżniających się nowoczesnym taborem. Wśród wielu udogodnień największy entuzjazm pasażerów budzą: klimatyzacja i dostęp do internetu. Przewoźnik nieustannie pracuje nad rozwojem usług dostępnych w segmencie interREGIO. Po uruchomieniu internetowego systemu sprzedaży biletów przyszedł czas na usługi gastronomiczne. W coraz większej liczbie pociągów IR można spotkać przewoźny minibar z gorącymi i chłodnymi napojami oraz z przekąskami. To nie wszystko. W składzie pociągu IR „Mazowsze” kursującego między Poznaniem a Warszawą pojawił się specjalny wagon barowy oferujący zestawy śniadaniowe (oprócz świeżych kanapek jest też jajecznica lub kiełbasa z rusztu) i obiadowe (np. tradycyjny schabowy). Wprowadzenie tego typu usług planowane jest także na innych trasach dalekobieżnych.
Zmiana obejmie zaledwie kilkadziesiąt pociągów interREGIO i REGIOekspres spośród 3100 połączeń Przewozów Regionalnych. Korekta nie dotyczy biletów na pociągi REGIO, biletów okresowych według taryfy interREGIO, ani biletów promocyjnych popularnych wśród amatorów częstych podróży. Trzydniowy REGIOkarnet ważny na wszystkie rodzaje pociągów PR (REGIO, interREGIO i REGIOekspres), a także na pociągi Kolei Dolnośląskich i Arriva RP nadal będzie kosztował tylko 79 zł. Dzięki temu już za 26 zł w ciągu jednego dnia można udać się na wycieczkę lub w podróż służbową tam i z powrotem, np. z Warszawy, Łodzi, czy Wrocławia do Krakowa i w tej samej cenie pociągiem podmiejskim do Wieliczki lub Oświęcimia. Podobnie jest z weekendowym Biletem turystycznym za 60 zł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz